All 11 movie Reviews


Star Wars Gone Wild Star Wars Gone Wild

Rated 0 / 5 stars

what total

shit



Star Wars Episode 3 Star Wars Episode 3

Rated 3.5 / 5 stars

not bad

ok first of all i would like to say. you have the ability to make a really good cartoon, the graphics were well done. the only letdown was that this had absoloutely nothing to do with the actuall star wars stroyline.



Metal Slug VS Numa Numa Metal Slug VS Numa Numa

Rated 4.5 / 5 stars

that was totally awsome

that was the best sprite movie i have ever seen. u are really good. keep up the good work



PICONJO: The Epic Kiss 21 PICONJO: The Epic Kiss 21

Rated 0 / 5 stars

that was very pointless

ok. they kissed. is that it? god damn it that sucked. how this passed judgment is beyond me but that truly was boring, it was just a motion tween. i dont think any effort was put into this. make somthing far far better



The Child That Smelt Odd The Child That Smelt Odd

Rated 4.5 / 5 stars

that was highlarious

all that from one odd smelling child. wtf is going on your mind david firth :)



THE FIGHT ep.01 THE FIGHT ep.01

Rated 3.5 / 5 stars

that was pretty damn good

that was pretty damn good, keep at it and soon you will be a very good flash artist.only thing i didnt like was the fact it was so short, if it was that short and your flash kept freezing i sugest you elot more memory to flash or get a better pc :)



0ne Ring To Rule Them All 0ne Ring To Rule Them All

Rated 0 / 5 stars

why? did you even bother making this

i have one question... why is this piece of crap on newgrounds? i mean parodys are funny,lotr animations can be funny also. but this... you are a disgrace to j.r.r tolkien, he would be turning over in his grave. if he heard of this. teh voices could barely be heard over the crap music. also try making a 3d ring rather than stretching and skewing one badly cut out picture. need i say more


People find this review helpful!

56k sucks! 56k sucks!

Rated 3.5 / 5 stars

not bad

lol, its true :) but i have recently got brodband :) HAHA ! nice job


Hellstone responds:

Thank you


FF7: Clouds history pt1 FF7: Clouds history pt1

Rated 0 / 5 stars

not good

this was so bad i didnt even watch it all.



Boulevard ofBroken Dreams Boulevard ofBroken Dreams

Rated 3 / 5 stars

good song ok animation

great song but the animation wasnt great still good though


Kaabi responds:

Good enough. It had its funnys.